Min plats i solen...

Min plats i solen är oftast inne i skuggan, jag gillar när det är såpass varmt att det är skuggläge som gäller...
(null)
Madde däremot ligger gärna därute på soloplattan, där trivs hon som allra bäst och speciellt idag då det är hennes sista dag här. I kväll flyger hon hem och jag blir själv kvar den sista månaden, då blir det full fokus på träning och tävling. Närmast väntar ju tredagarstävlingen tour of Phuket med tufft internationellt motstånd och i slutet av mars går tour of Phang Nga, en av de största endagarstävlingarna här i Thailand med över 50 stycken föranmälda i gubbklassen H-50 redan nu en månad före tävlingen...

Dagens morgonrunda blev ca 50 km varav en 12 minuters tröskelintervall och 5x2 minuter vo2max intervaller uppför kullen till utkikspunkten bakom old Takuapa. Nu blir det en vilodag imorgon sedan återstår bara två riktiga träningspass denna vecka innan jag håller igen och inväntar "ketchup effekten"  (storformen) nästa fredag då det bara skall spruta watt ur benen...

(null)
Dagens morgonrunda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback