Nu e de helg...

Lördagmorgon och jag vaknade upp med en lätt irriterad hals och lite snuva, inte allvarligt på något vis men tillräckligt för att välja bort dagens vo2max intervaller till förmån för tre stycken sweetspot/tröskelintervaller istället. Det är nog bäst att vara lite extra försiktig såhär veckan före vinterns huvudmål, tour of Phuket...

(null)
Nu efteråt känns det bättre så det är nog ingen fara på taket hoppas jag, förövrigt så har jag varit hos skräddaren och lämnat in den cykeltröja som jag vurpade sönder på förra helgens mtb race. Det blev en liten reva på axeln som behöver sys ihop på tröjan, 30 spänn kostade det och i eftermiddag skall den vara färdig...

(null)
På vägen hem från skräddaren svängde jag förbi Bangsak beach för lite lunch...

(null)
Grilled 🌶 🌶 🌶 chickensallad med ris...

(null)
Träffade en gammal "kompis" på strandrestaurangen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback