Full rulle...

Nu är det full rulle i huset och så lär det bli under några veckor framöver, sedan tidigare är ju min dotter med pojkvännen Dan här och igår kom min son Charlie med Mathilda och barnbarnet Casper. Dessutom var min svärdotter mathildas familj med i form av hennes mamma, två syskon varav den ena med fru och två barn, nu bor ju dom visserligen i ett eget hyrt hus granne med oss men vi umgås ju emellanåt så full fart alltså. Sist men inte minst är ju min lilla mor här också men henne har vi inhyst i en bungalow neråt gatan så att hon ska kunna dra sig undan och få lite lugn och ro när hon tycker det blir för mycket...

Nu är det också tävlingsvecka och det första lite lugnare träningspasset har genomförts idag, 1,40 tim med 4x90 sek @ FTP. Samma pass väntar i morgon fast då med en intervall mindre och imorgon kör jag först senare på eftermiddagen då jag skall ner till immigration på morgonen för att förlänga mitt visa med 30 dagar...

(null)
Från morgonens runda...

(null)
Efter att ha gått upp kl 04,00 i söndags för att åka till flygplatsen och sedan genomföra en 20 timmars resa för att komma hit till huset kl 09,00 måndag morgon lokal tid så höll barnbarnet Casper (mitt i bild) igång i poolen "nonstop" till kl 17,00 igår...

(null)
Efter bara fyra timmars sömn sedan tidigt i söndags morse så kämpade han tappert hela dagen med ett otroligt glatt humör med vid femtiden igår eftermiddag så tog energin slut och han somnade i sitt lektält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback