Sjukstuga...

I det sällskapet av släkt och vänner som kom ner i måndags då har vi nu tre ungar med 40 graders feber och en gammelfarmor med lite mindre feber och hosta, hypokondrisk som jag är och med en tävling på söndag så känns det inte helt bra måste jag erkänna. Om jag är torr och irriterad i halsen eller om jag inbillar mig vetetusan men för säkerhets skull så försöker jag förebyggande kurera mig så gott det går med de medel som står till buds (coldzyme och whisky), detta innebär också att jag tar det extra lungt med träningen, nu är jag ju inne i en återhämtningsvecka vilket är bra men lite extra försiktighet skadar inte så dagens runda blev ett riktigt lugnt återhämtningspass med min son Charlie. Nu håller jag tummarna för att jag klarar mig från vad det nu är de andra dragit på sig, åtminstånde fram över helgen...

(null)
En lugn återhämtningsrunda...

(null)
Sonsonen Casper ligger ute i "hyddan" där det fläktar/svalkar lite skönt mot febern...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback