Till sjukstugan...

I förrgår när jag kom hem efter racet mådde jag så kasst att jag direkt gick och lade mig, kl 15,00 slocknade jag i sängen och sedan låg jag där utslagen i 24 timmar. I går eftermiddags strax efter jag kom upp ur sängen igen visade tempen på 40,3 grader och jag bestämde mig för att åka ner till sjukhuset i khaolak, vi fick låna en bil och tog även med oss de tre yngsta gästerna dom också dom är krassliga och haft  hög feber fram och tillbaka i en vecka nu...

Dommen blev att det är influensa vi har åkt på och med allehanda medikament är jag nu hemma i huset och sängen igen, febern nyss visade 40,7 grader men nu hoppas jag att medicineringen snabbt kommer göra nytta, framförallt för huvudvärken för den är inte från denna jord...

(null)
Återkommer när jag är piggare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback