Goda nyheter...

(null)


Då kom äntligen beskedet om att det blir ett linje SM på cykel i år, åtminstånde för de flesta klasser. För elit och juniorer är inget klart ännu men förhoppningsvis får även dom ett positivt besked inom kort...

Jag har ju haft som ett stort mål inför säsongen att köra landsvägs SM i år men ovisshet och motivationsbrist har väl gjort att någon vettig uppladdning inte är att tala om. Som tur är tror jag upplägget med ett SM på Arlanda test track passar mig bra, den kvalitativa träning jag gjort sedan jag kom hem från Thailand i slutet av mars har i stort sett bestått av i dagsläget 30 korta men stenhårda zwiftrace och upplägget med ett kort landsvägs SM på Arlandas testbana är ju inte helt olikt dessa 30 virtuella tävlingar. Förutom att man äntligen får tävla på riktigt igen, i den verkliga världen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback