Lata dagar i Girona...

Nu har jag haft några riktigt lata dagar här i Girona och det kryper i kroppen av längtan efter att få röra på sig igen, imorgonbitti klockan 09,00 skall jag hämta ut hyrcykeln och en halvtimme senare ger jag mig ut på ett första distanspass tillsammans med ett gäng lokala cyklister. Sedan väntar lugna och fina distansrundor varje dag nästa vecka och cykeln jag har hyrt är en gravelbike så att jag kan köra på vilket underlag som helst, det är bara att ge sig ut på upptäcksfärd och njuta...

(null)
Högst upp i det höga gula huset till vänster i bild bor vi...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det är mask på som gäller i alla offentliga miljöer...

(null)
Gott om vinbarer...
(null)
Gott om tapas...

(null)

(null)

(null)
Fin utsikt från vårt boende...

(null)
Ett toppställe...

(null)
Från deras frukostmeny...

(null)

(null)
Dottern Lowe & Dan...

(null)
Sangria vid lago Banyoles...

(null)
Mycket kaffe blir det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback