Lite småseg...

Jag har inte känt mig riktigt 100% sedan jag kom ner hit till Spanien förra torsdagen och därför har jag dragit ner lite på hur långt/länge jag cyklar. För att ändå optimera fettförbränningen har jag cyklat ut på fastande mage och begränsat mig till max tre timmar på rundorna, igår körde jag bara ett kort återhämtningspass och idag har jag vilat helt från cyklingen. Imorgon däremot hoppas jag vara pigg nog för ett fyratimmars pass och sedan avslutar jag cyklingen här nere på söndag med ännu en "sunday salida" med The Servicecourse. Då får vi se om det dyker upp några nya cykelkändisar och om jag hänger med längre än förra söndagen...

Här nedan några cykelbilder från veckan som gått...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nu softar jag vidare och laddar upp för imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback