Nära skjuter ingen hare...

Först å främst, det blev bara ett zwiftrace imorse. Man blir bra trött alltså även om man bara tävlar i 30 minuter och med knappa 5 minuters vila mellan de två racen orkade jag inte ladda om riktigt, jag startade det andra racet med andan i halsen och stumna ben och vek ner mig efter bara någon minut...

Nåja, det första racet gick desto bättre och nu har jag varit bra nära ett flertal ggr att ta min första pallplats utan att lyckas. Vi snackar tusendelar av en sekund alltså, men nära skjuter ingen hare och det är väl bara att kämpa på så kommer väl förhoppningsvis den där pallplatsen snart...

(null)
Återigen väldigt nära pallen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback