Snart bär det av hemåt...

Imorgon flyger vi hem till Sverige igen efter en skön period med värme och sol här nere i Catalunya/Spanien, resan har bestått av både nytta, nöje och träning i en bra blandning. Nyttan har varit att vi rekat lite eventuella boenden för framtiden, nöjet har varit trevliga dagar med dottern Lowe och Dan som varit med oss (mig å Madde) på resan och träningen har bestått av totalt nästan 20 timmar cykel under dom åtta dagar jag hade tillgång till hoj. Det sista passet genomfördes igår med utgångspunkt Girona och tillsammans med ett stort gäng lokala cyklister, däribland fd protour proffsen Simon Gerrans och Christian Meijer och igår gick det bättre än förra helgen då jag lyckades bita mig med hela rundan trots en tung och trögrullad gravelhoj...

Om det blir något boende här i trakterna återstår att se, detta är inget beslut vi vill ta allt för förhastat. Det är många parametrar som ska stämma och som ska kännas bra, det blir nog en långweekend till senare i höst då vi planerat att besöka Altea och Calpe lite längre söderut för att se vad det området har att erbjuda...

Nu ska jag hem och försöka zwifta mig i form inför landsvägs SM som verkar bli av i mitten av augusti och som därmed blir min tävlingspremiär (utomhus) för denna säsong hemma i Sverige, nu håller vi alla tummar för att detta verkligen blir av...

(null)
Nu är det dax att avrunda med en finöl från DOSKIWIS BREWING...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback