Uj, uj, uj...

Ujujuj vad sega benen var idag, det känns nu att man kört zwiftrace 6 dagar i följd. Det stramar i alla muskler i benen redan när jag vaknar och inte blir det bättre framåt dagen. Ett race kvar nu imorgon sedan tar jag paus några dagar innan jag påbörjar nästa träningsblock nere i Girona med ett fint distanspass på söndag, då börjar jag dagen först med en "sunday salida" (söndagsrunda) arrangerad av the Servicecourse och en viss Simon Gerrans, efter det så cyklar jag själv vidare ut till kusten och byn Sant Filiu de Guixols där vi ska bo den resterande tiden. Det blir en lång dag i sadeln som jag verkligen ser fram emot...

(null)
Inget resultat att tala om idag då jag fick vika ner mig 500 m från mål men bra träning det fick jag...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback