Ännu en vecka...

Ännu en vecka är förpassad till historien och cykelmässigt så vart det en bra vecka, jag var ju ledig i måndags och tisdags där jag fick in två fina distansrundor på 120 resp 140 km. Sedan har jag kört ett hårt pass på en av björkehovs nya fina mtb slingor a’ 9 km varvet, det har också blivit ett intervallpass på zwift och ett lättare återhämtningspass på mountainbiken. Totalt drygt 13 träningstimmar blev det och om dom var till någon nytta förutom dom hälsofrämjande effekterna återstår väl att se om vi får svar på senare i sommar/höst, för nu finns det inte många tävlingar kvar i programmet att hoppas på. Mitt sista hopp för säsongen är väl att veteran SM på landsväg genomförs som planerat i mitten av augusti men det lutar nog åt att det ställs in eller flyttas fram det också som så mycket annat detta år...

(null)
Från ett utepass...

(null)
Från ett innepass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback