Vecka 22...

Förra veckan blev en ganska lugn träningsvecka, totalt strax under tio timmar fincykling blandat mellan "gravel" och mountainbike. Inga zwiftrace och inga intervaller, eller jo förresten... ett hårt mtb varv på bokskogsvarvet blev det så några minuter över tröskel klämde jag ju faktiskt in ändå. Racern plockade jag av från wahoo trainern igår och om jag nu ska frångå min senaste vana att rapportera föregående vecka varje måndag så kan jag ju tala om att idag klämde jag till med ett fint 12 mila pass utomhus i solskenet och imorgon väntar ett ännu längre racerpass, känns bra att kunna rapportera lite dagsaktuella händelser igen. Det tar sig...

(null)
Från en av grusvägsrundorna...

(null)
En liten paus på en av mtb rundorna...

(null)
Det har blivit en liten sväng med sonsonen casper också...

(null)
3,5 år och cyklade 12 km, då var han värd en glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback