Vecka 24...

En bra vecka på många vis, fick gjort lite jobb hemma med hus å trädgård och träningsmässigt fick jag ihop 14 bra timmar fördelat på några intervallpass inne på zwift, lite klubbträning på mountainbiken och ett par bra distanspass på gravelbiken. Det sistnämnda över helgen då jag i fredags cyklade ner till Åkulla outdoor resort för att tillbringa några dagar med familj och vänner som körde ner med husbilarna. Lördagen spenderades i bokskogarna runt Åkulla med mtb cyklarna och sedan cyklade jag hem igår igen medan dom övriga körde hem...

Idag är det vilodag och sedan väntar tre hårda intervalldagar i följd innan midsommarafton bjuder på ännu en vilodag, sedan börjar semestern och vi drar norrut med husbilen för att under sex veckor besöka ett antal fina cykel/frilufts destinationer såsom Hallby, Billingen, Tranås, Högbo bruk, Järvsö, Funäs/Vemdalen, Idre och vem vet mer vad som väntar. Om Norge och Danmark öppnar för oss svenskar så åker vi även dit på ett besök, I Norge är det Trysil och Hardangervidda som lockar och I Danmark avslutar vi gärna vår semester med en vecka i vårt älskade Tisvildeleje...

Ja, det är risk att det blir full fart på semestern. Ligga still på rygg får vi göra en annan gång...

(null)
Lite måndagsjobb med att montera en markis åt min mamma som bor i "studentrummet" nere i källaren...

(null)
I tisdags var det klubbträning på programmet, här är vi tre generationer på väg för att ha skoj på hoj...

(null)
Jag brukar kombinera mina entimmes intervallpass på zwift med en timmes uppvärmning på gravelbiken...

(null)
På väg ner till Åkulla i fredags...

(null)
Den satt fint när jag kom fram...

(null)
Åsså hem igår igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback