Vidare norrut...

Igår morse cyklade jag en sväng ut på Torpön till den berömda "serpentinbacken", en stigning på ca kilometern med 10 serpor och en jämn lutning på ca 5%. En perfekt backe att köra intervaller i, det blev 6 stycken hyfsat hårda körningar uppför backen och sedan rullade jag tillbaka till "campen" för att packa ihop och dra vidare...

Vi körde först söderut en kort bit till en fin badplats jag cyklade förbi för några dagar sedan för att svalka av oss och käka lunch innan vi sedan fortsatte vår resa norrut. Vi körde någon timme innan vi svängde in på en grusväg några kilometer och stannade vid en liten sjö, vi har ingen brådska så det är skönt att få några timmar med sol å bad innan det blir kväll på riktigt. Man får passa på liksom nu när sommarsverige visar sig från sin allra bästa sida...

Imorse var vi uppe med tuppen redan kl 06,00 för ett tidigt morgondopp och kaffe vid strandkanten innan vi nu kör den resterande biten upp till Högbo bruk. Jag försökte boka en ställplats invid OK hammarens klubbstuga igår men det var helt fullbokat en vecka framåt, så det blir väl till att stå på grusparkeringen istället och det är ju inte första gången man får stå på en grusplan med husbilen så det ska nog gå bra den här gången också...

(null)
Vi har bra rutin på att hitta riktigt fina fricamp ställen...

(null)
Här är det jag som tar en kvällsdopp strax innan solen gick ner...

(null)
Å här tar Madde sig ett morgondopp kl 6 i morse...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback