Vidare norrut...

Efter att sonen Charlie hämtat upp Casper vid Hallby igår så drog vi vidare med husbilen till nästa destination som nu är vid strandkanten utanför Ydre vid sjön sommen, här blir vi nog några dagar då omgivningarna är helt fantastiskt fina...

Idag skall jag cykla runt sjön med hjälp av kartappen komoot, jag har gjort en rutt på 99 km blandat underlag så det är gravelbike som gäller. Dessutom blir det en färjeöverfart vid ett ställe vilket inte hör till vanligheterna när man är ute och cyklar.

Ydrebikens långloppsvarv går också förbi här i närheten så den slingan står på programmet imorgon, det är riktigt fina cykeldagar som väntar med andra ord...

(null)
Igår cyklade jag Hallbys "röda" milspår och jag får nog hålla med Emil Lindgren som sagt att just detta varv måste vara ett av Sveriges allra bästa och roligaste mtb spår... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback