Nedräkning...

14 dagar kvar här nere och nedräkningen har börjat, jag kommer antagligen inte hem tidigare än min ordinarie bokade hemresa utan får sikta in mig och hoppas på att flygen fortsätter att gå som vanligt några veckor till. När jag kollar på thai airways boknings sida så framgår att planen är så gott som fullsatta ytterligare några veckor vilket är ett gott tecken, så länge det finns hemvändande turister att fylla planen med så flyter nog flygtrafiken på som vanligt. Värre blir det längre fram när allt färre svenskar blir kvar, då ställs nog en hel del flyg in kan jag tänka mig...

Idag har jag haft en återhämtningsdag som började med en timmes Yoga, sedan har jag varit och klippt mig samt börjat att packa ihop huset inför hemresan. Jag vill få färdigt huset för "säsongs stängning" om jag med kort varsel lyckas boka om min biljett, då vill jag kunna dra på "stuts" liksom...

(null)
Dagen började med yin yoga...

(null)
Och slutade med ännu en solnedgång på stranden...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback