Sista passet...

En lugn 50 kilometers sväng med ett stopp för frukost och kaffe på ett litet café strax utanför old town Takuapa fick bli ett fint avslut på denna vintersäsong i Thailand. Nu är cykeln nedpackad och huset i nedstängt läge precis som så mycket annat runt om i världen, på söndag landar jag förhoppningsvis i Sverige om inget oförutsett händer och det här med oförutsedda händelser händer ju mest hela tiden just nu så fan vet. Jag håller tummarna iallafall för att jag kommer iväg...

(null)
Ett "guldkornscafe" strax utanför old town Takuapa...

(null)
Som avslutning kan jag inte låta bli att dela med mig av några kloka ord från nalle puh.
~en dag ska vi alla dö sa Nasse till Puh, jag vet sa Puh, men alla andra dagar ska vi leva~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback