Uppgiven...

Jag känner mig uppgiven och trött, trött på mänskligheten och alla sjuka inlägg om situationen som råder runt om i världen. Det är skrämmande att se hur många och framförallt i den välmående västvärlden reagerar på en virussjukdom som kan jämföras som en influensa eller förkylning för de allra flesta av oss. stäng gränser, stäng skolor, håll er hemma och inomhus, bunkra mat och toalettpapper!!!! kör Sveriges och den globala ekonomin i botten bara vi slipper bli sjuka mm, mm...

Helt plötsligt känner sig varenda "svenne" i västvärlden hotad till livet och då jävlar ställs allt på sin spets...

Jag säger bara en sak i denna debatten, jag skäms över att vara människa, jag skäms...

(null)

Man kan ju bara hoppas att alla "experter" står kvar på barrikaderna och fortsätter sin kamp om rätten att slippa bli sjuka och att det då gäller alla, även de 15000 barn under fem år som dör VARJE DAG av undernäring eller sjukdomar som faktiskt går att förebygga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback