Varför...

Varför jag tränar/cyklar just i nuläget är bara för välbefinnande och för att må bra mentalt helt enkelt, att träna för prestation och tävling har kommit av sig lite den sista tiden. Fan man vet ju inte ens om man får cykla för att prestera mer i år överhuvudtaget, det sista planerade racet här nere innan jag åker hem går dagen innan hemresan, om det nu blir något race. Ännu är inga sportarrangemang inställda här i Thailand men allt förändras så fruktansvärt fort i dagsläget att man hinner inte med i svängarna riktigt...

Jag är också lite orolig över om jag överhuvudtaget kommer hem, i nuläget är min flight den 30 mars fortfarande "on schedule" men man vet ju aldrig. Jag har försökt få kontakt med Thai airways för att försöka boka om min hemresa till någon dag nu i veckan men kommer inte fram på telefon, ett mail är också skickat men inget svar ännu...

Jag är inte det minsta rädd för att bli fast här pga Corona viruset, för det första så befinner jag mig inte i riskgruppen och för det andra så är jag i det läget betydligt säkrare här... nej det är familjen jag vill hem till nu, snarast möjligt...

(null)
WTF är det som händer i världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback