Jobbhelg...

Det är tidig lördagsmorgon och jag ligger i sängen men en kopp kaffe, en mjuk start på dagen innan jobbet. Det finns ju inga race som ni alla vet och vädret är piss så då kan jag lika gärna passa på att dra in lite extra "kosing" till hushållskassan...

Träningsmässigt så är jag inne i en lite lugnare vecka, efter måndagens SCF mtb challenge på zwift tog jag mig en vilodag. Sedan cyklade jag ett par lugna timmar zon 2 i onsdags innan jag återigen tog en dag för återhämtning då jag i torsdags endast körde en timmes yoga för att mjuka upp en gammal gubbakropp som bara blir stelare och stelare för varje vecka känns det som. Igår var det då dax för veckans andra race "Crit city" som var ett kort och hårt criterium med många startande från hela zwiftwärlden, det var drygt 150 man på linjen bara i B klassen där jag körde och trots att jag snittade för mig godkända 4w/kg under loppet så hamnade jag mitt i fältet i resultatlistan. Det är tufft det här med zwift...

Nu väntar som sagt lite jobb sedan får jag se om det blir ett kortare och lugnare zwiftpass i eftermiddag eller inte, imorgon blir det iallafall lite utecykling igen då solen å värmen verkar vara tillbaka...

(null)

(null)
Lite kul att man kan zooma ut/ändra kameravinkel och ta Screenshots medan man kör sina zwiftrace...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback