Sedan i måndags...

Ja det var några dagar sedan det uppdaterades här på bloggen, sist skrev jag lite om SCF Road Challenge som jag körde i måndags och sedan dess har jag väl hållt igång ganska ok under veckan. Några lätta och fina utepass har det blivit utan stress eller hög puls, däremot har kroppen fått jobba hårt på de ytterligare två zwiftrace jag kört sedan dess. I torsdags blev det ett kort criterium som resulterade i en 14:e plats, i eftermiddags körde jag veckans tredje race "ZHR masters weekender", en 60 km lång tävling där jag blev 9:a i min klass.

Veckans utdelning blev drygt 11 timmar i sadeln och resulterade i nästan 600 TSS (training suffer scores) vilket är en nivå jag hållt nu under tre veckor i rad, kan vara läge med en lite lugnare vecka nu även om det blir svårt att hålla sig i skinnet. Det är ju riktigt kul det här med zwift...

Veckans höjdpunkt blev dock utomhus i form av ett fint återhämtningspass på mtb:n tillsammans med Madde, vi tog husbilen till ett "hemligt ställe" vid en strand strax utanför Bottnaryd i fredags och sedan gjorde vi en fin cykeltur på ca 60 km i lördags då vi cyklade till caféet/restaurangen lustfyllt som ligger vid Vätterns strand nedanför Habo. Där intog vi en "topp notch" trerätters helglunch innan vi cyklade tillbaka till campen igen, en av de bättre lördagar på bra länge måste jag säga...

(null)
Strandnära fricamping...

(null)
Redo för fincykling...

(null)
Habo kyrka...

(null)
I väntan på lunchen...

(null)
Förrätt...

(null)
Huvudrätt...

(null)
Å såklart en liten efterrätt...

(null)
Det blev lite uppförsbacke från lunchen när vi skulle cykla hemåt igen...

(null)
Madde "spinner" på...

(null)
Nästan hemma...

(null)
Tillbaks vid husbilen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback