Lite dagen efter...

Idag är det lite dagen efter liksom, men inte som man kanske kan tro efter mitt födelsedagskalas igår. Nej nej, det är mer "sviterna" från gårdagens första joggpass på evigheter som spökar...

Nu är jag igång med löpningen iallafall vilket känns skönt, det är kul att ha ett utomhusalternativ till all zwiftcykling där jag nu ska dämpa mig lite för att inte komma i allt för bra cykelform redan nu i november. Om det inte redan är försent villsäga, för jag känner mig grymt stark på cykeln för tillfället och segrarna på zwift duggar tätt nu...

Sedan skulle vi (jag å sonen) börjat gymma imorgon som ännu ett komplement till cyklingen, men där har vi backat och avvaktar lite med tanke på rådande situation...

Idag "betade" jag av ytterligare två banor på zwift och jakten på att klara av alla tillgängliga banor innan vintern är över fortskrider. En handfull av dom tuffaste sträckorna är alla 100km + och med massor av höjdmeter, jag funderar på att samla ihop dom under samma vecka och få till ett riktigt bra distansblock. Kanske under julledigheten och i samband med Rapha festive 500 som man numera även kan genomföra virtuellt, det vore nåt som en bra avslutning på året...

(null)
Idag är det "min dag" 🎂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback