Det svarar inte...

I benen alltså, det svarar inte riktigt i benen när jag vill ta i. Nu har jag varit igång igen i över en vecka och de senaste dagarna har jag försökt pressa upp nivån lite med några zwiftrace, ett i måndags och ett nu imorse.
I måndags slet jag mig med runt i "gruppetton" och presterade långt under min normala förmåga, imorse hoppade jag av racet redan efter någon kilometer. Jag kände direkt att det inte var någon som helst idé att försöka ta i idag så jag "bytte värld" och cyklade runt en lugn halvtimme i Watopia istället...

Nu är det strax dax för jobb och sedan hem å packa väskan för en långweekend i Spanien, hoppas jag får med mig lite ny energi därifrån så att jag snart kan börja pressa på lite igen. För såhär kan vi ju inte ha det...

(null)
En fin soluppgång i zwiftvärlden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback