I soffan...

Spenderar eftermiddagen i soffan tittandes på Girot och känner mig allmänt nöjd över att en bra känsla börjar hitta tillbaka till kroppen igen, efter en lugnare viloperiod så provade jag med att pressa på lite igen med ett zwiftrace förra tisdagen. En helt ok känsla resulterade i en fin 2:a plats och efter några lugnare pass varvat med några vilodagar har jag nu kört race igen. Två dagar i följd med två segrar som resultat har det blivit, inga jättestora race men med tillräckligt hårt startfält för att få lite nya goa rankingpoäng vilket ju är kul...

Jag har ju känt mig allmänt seg och konstig i kroppen nästan en månad med snuva och värk i kroppen och självklart har jag tagit det säkra före det osäkra och testat mig för covid två ggr under perioden, lyckligtvis med negativa svar som resultat. Antagligen har det bara varit en vanlig förkylning som spökat men efter de senaste dagarnas träning/racing så känns det betydligt bättre så nu är jag nog på gång igen. Känner jag mig fräsch imorgon så kör jag nog SZR Midweek Autumn Series, där blir det riktigt hårt motstånd men också en bra värdemätare på om jag är på väg tillbaka till en normal form igen...

(null)
Det är mycke cykel nu...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback