Back home...

Ja då vart man hemma igen efter ännu en trevlig långweekend i Danmark där vi cyklat fina singeltracks och haft det allmänt fint under några dagar. Jag var ju ganska sliten förra veckan så i torsdags (dagen vi körde ner till Danmark) vilade jag helt och sedan har det bara blivit två lugna och fina "motionärspass" på mtb:n utan hög puls eller stress, bara för att njuta och få lite aktiv vila/återhämtning inför denna veckan. Igår blev också en hel vilodag och idag var det tänkt att jag skulle vara full av energi inför veckans första zwiftrace...

Nu blev det tyvärr inte så att benen "sprätte" som planerat när starten gick idag vid lunchtid, det var den sämsta känslan på länge, ja kanske någonsin faktiskt och jag fick verkligen bita i för att överhuvudtaget genomföra racet. Det berodde inte på hårt race eller motstånd att jag fick slita såpass, mina wattvärden visade efter racet katastrofalt dåliga siffror. Antigen har jag något skit i kroppen eller så behöver jag helt enkelt ta det lugnt ytterligare några dagar, imorgon eftermiddag väntar ännu ett race men jag kanske skippar det om jag känner mig lika seg som idag och sedan har jag bokat en masssge till på onsdag som kanske kan hjälpa till att få igång benen igen. Ja vi får väl se hur det hela utvecklar sig helt enkelt...

(null)
I väntan på att färjan ska lägga till...

(null)
Fick mig en fin runda i fredags tillsammans med min son Charlie...

(null)
Charlie över en av många byggda "övergångar"...

(null)
"Bonfire" evening i fredags...

(null)
Väl värt ett besök...

(null)
Efter min egen cykling så tog jag lilleman casper på en sväng...

(null)
Ett riktigt rolig del av spåret...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback