Loong time no seen...

Oj vad tiden går, nu blev det riktigt långt mellan inläggen igen. Hursomhelst jag zwiftar och ligger i, det har blivit fyra race de senaste sju dagarna plus några träningar och jag börjar faktiskt känna mig lite sliten nu. Inte sådär allmänt trött kanske men jag saknar det där sista klippet i benen som behövs för att placera mig i topp...

Trots lite halvtaskig form så har jag iallafall klättrat upp till en total 10:e plats på rankinglistan för 50 åringar i landet så det går ju sakta framåt ändå trots allt. Imorgon är det dax igen för ännu ett tufft race med många rankingpoäng att slåss om men sedan får det bli lite lugnare cykling ett tag, återigen väntar en långweekend i Danmark med njutbar och fin mtb cykling på programmet och det blir väl den sista husbilshelgen för denna säsongen. Åtminstånde på hemmaplan, för eventuellt kör jag ju ner senare i höst för en längre övervintring i Spanien...

(null)
Från dagens zwiftrace med 700 m kvar, men utan "krut" i benen kom jag inte längre fram än vad jag ligger här (24:e plats).
Det skilde dock bara en sekund till 2:a platsen så det är ju inte mycket som fattas liksom, lite mer utvilad och med lite extra "krut" i benen så är jag snart där framme igen...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback