Väntar...

Ja vad händer egentligen i Kjell Olsens liv kanske ni undrar efter 12 dagar utan något inlägg här på bloggen, ja inte mycket vill jag lova...
Jag väntar väl främst på bättre å varmare tider och under tiden gnetar jag på med mina zwiftrace, jag väntar och hoppas också på att jag snart får ta de där sprutorna alla pratar om, inte för att jag vill men för att jag antagligen måste om jag vill fly landet till hösten. Och då mina vänner, då kommer jag inte hem igen på ett bra tag...

(null)

Mina aktiviteter på zwift sedan det senaste inlägget, det har blivit några försiktiga utepass också men fasen vad kallt alltså. Det är ju skit att man ska behöva ha full vintermundering på sig i slutet av April...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback