Vecka 30…

Ännu en träningvecka har passerat och den inleddes med 3 zwiftrace i A klassen med en 6:e, 4:e resp 1:a plats som resultat. Inga märkvärdiga race och inga märkvärdiga startfält men ändå, en seger är en seger och det känns bra att vara tillbaka på pallen igen…

I fredags badade vi spabad i 40 gradigt vatten i över en timma, några öl på det och sedan var man lagom matt i kroppen vill jag lova. Ingen perfekt uppladdning inför lördagens distanspass på zwift, jag kände direkt att det här kommer inte att funka och hoppade av helt slutkörd efter en timmes cykling…

Bättre gick det igår då jag avslutade veckan med ett utepass på racern i goda vänners sällskap, strax över 100 km med 32 km/h i snitt och allt kändes bra igen efter lördagens kollaps…

Idag är det en vilodag från cyklingen som inleddes med en två timmars långpromenad på fastande mage imorse och i eftermiddag väntar en efterlängtad massage, sedan får vi se hur jag lägger upp resten av veckan…

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback