Dan före dopparedan…

Efter gårdagens mtb sväng upp till Guadalest med min son Charlie så blir det nog en dag utan cykel idag, jag ska först ner på byn å införskaffa några sistsminuten klappar till julklappsleken imorgon. Sedan blir det lunch på stan med Madde och i eftermiddag så ska det förberedas med julmaten, skinkan skall ju griljeras mm…

Jag har inte riktigt känt mig på hugget den sista tiden, stel å seg i kroppen liksom så träningen får komma lite i andra hand tills jag känner mig piggare igen. Eventuellt kör jag en timmes lugn gruppträning på zwift imorgonbitti, inte för träningens skull utan mest för att göra plats för julmaten…

(null)
Vi fick en fin sväng upp i bergen igår med lunchstopp i en liten by, trevligt värre…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback