En dag dom slår det mesta…

Vaknade imorse till en tysthet som man sällan får chansen att uppleva, stormen från igår var som bortblåst… (haha!! där fick jag till det bra va ??) och inte ens hundarna ylade som dom annars gjort varje morgon. Efter gårdagen inställda cykling så var jag riktigt sugen på att komma ut å utforska bergen igen, jag fixade till en runda på komoot som innehöll både asfalt, grus & många höjdmeter och vilken dag det blev. Sällan har jag väl njutit ner av en cykelrunda än idag, vyer utan dess like och vägar som växlade från knappt körbara till riktigt fin asfalt. Ja det är för upplevelser som idag som jag fortsätter cykla år efter år utan att tröttna, dagens runda kommer jag leva på länge…

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Sitter här i husbilen å njuter av kvällsljuset efter en helt suverän dag, fler sådana tack 🙏🏻 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback