Mid Week Movie...

Onsdag mitt i veckan och jag ligger här i husbilen å väntar på att det ska bli lite varmare ute innan jag drar ner på slätten å bränner av några intervaller, det var ett tag sedan sist och det är dax att "steppa upp" lite nu innan jag blir allt för bekväm av mig av all "fincykling" jag sysslat med den senaste tiden...
 
Det var också ett bra tag sedan jag bjöd på en film så här kommer den senaste och nyss släppta episoden från serien Rapha Gone Racing där Lachlan Morton tar sig an Cape Epic i sydafrika tillsammans med en oväntad partner. Som alltid när Lachlan är med så får man en bredare/djupare infallsvinkel i vad cykelsporten handlar om, eller borde handla mer om...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback