Några lugna dagar…

Ja igår var det ju vilodag om man nu kan kalla det så när man först hikar 10 km och sedan cyklar 18 km t.o.r till en by för att äta lunch. Men, men…  lite rörelse är väl aldrig fel även på en så kallad vilodag…

Idag förflyttar vi oss ca 25 mil norrut tillbaka till "casa de bicicletas" strax söder om Alicante där vi stannar tills på fredag. Jag kommer att ta hela denna vecka som en lite lättare återhämtningsperiod så det blir nog bara några lugna å kortare cykelturer innan jag kör igång igen nästa vecka uppe i Altea, då bor vi ju i ett hus under fem veckor framåt  och där ska jag även se till att jag får in nåt hårt zwiftrace varje vecka. Jag känner att jag tappat lite "flås" nu när jag mest fincyklat med endast mig själv som sällskap ett tag. Visserligen sköna å fina pass men inte så prestationshöjande kanske… nåja, snart blir det ändring på det och inte bara pga zwift. I Altea lär det ju finnas bra "sparring" också ute på vägarna…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Några bilder från gårdagens hike…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback