Näst sista dagen…

Ja, idag är det näst sista dagen i detta område strax norr om Almeria på spanska sydkusten, vi kom på obestämd tid men tänkte oss kanske max tre-fyra dagar. Nu blev det hela tio dagar innan vi drar norrut igen och tacka tusan för det, vilket område alltså… det finns hur mycket som helst att upptäcka på en cykel och vi känner att vi får nog komma tillbaka vid något mer tillfälle för att hinna med det vi har missat under denna vistelse…

Imorgon väntar en lugn återhämtningssväng med Madde upp till närmsta by för en fin cykelfika, det blir väl kanske en timmes lugn cykling totalt och det blir en bra avslutning på denna veckas cykling. Ja, jag har fått till riktigt många timmar sedan jag anlände till Spanien för sju veckor sedan och hela nästa vecka får nog bli en lugnare återhämtningsvecka för jag känner mig lite trött i kroppen nu, det måste jag nog erkänna…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Dagens sväng på mountainbiken blev en tvåtimmarsrunda mestadels på grusvägar i området norr om staden Sorbas…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback