På plats i Altea…

Nu har vi sedan i fredags varit på plats i huset strax bakom gamla stan i Altea, hela familjen är på plats och under helgen har vi bara softat och installerat oss i huset…

Idag körde jag mitt första cykelpass och fick en fin guidad runda av en riktigt stark gubbe från mina hemmatrakter Borås, det var självaste Jonas Tell som stod för vägvisningen och till slut stannade mätaren på 125 km och strax under 2000hm. Jonas var snabb som en vessla uppför och själv kände jag mig mest gammal å trött, det behövs en rejäl uppryckning om jag ska cykla omkring i bergen här under några månader, det är ett som är säkert…

(null)

(null)

(null)

(null)
Några vyer från huset vi hyrt för en månad framöver…
👌👌👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback