The final countdown…

Då är det bara strax över ett dygn kvar på detta år och det är hög tid att knyta ihop den här sista veckan på bloggen innan jag påbörjar nästa år med nya mål och visioner, jag är fortfarande seg å trött i kroppen och troligtvis är det pollenallergierna som spökar. Våren är redan på gång här i Spanien och det blommar och knoppas överallt i naturen, medicineringen är påbörjad och jag hoppas att det snart känns bättre…

P.g.a ovan nämnda orsak så tar jag det ganska avslappnat med träningen, jag kör lite lagom långa distanspass och jag har börjat köra lite kortare zwiftrace några gånger i veckan för att få igång flåset igen efter en höst med ganska lite högpulsträning. Jag har också dragit ner på antalet träningsdagar/vecka för att få lite bättre återhämtning tills problemet med allergierna lägger sig och jag känner mig piggare igen…

Fler träningsfria dagar ger ju också mer tid till familjen som är på plats, att spendera mer tid och att få hitta på saker tillsammans med barn å barnbarn är ju inte fel och just nu så måste jag få tacka för mig för denna gången för sonsonen Casper står å väntar med slangbellan i högsta hugg. Det är prickskytte på pet flaskor som väntar,  så gott nytt år på er alla så hörs vi någongång nästa vecka…

(null)
Från ett av veckans zwiftrace ute på terrassen, ivrigt påhejad av sonson Casper…

(null)
Mitt gäng…

(null)
Gårdagens distanspass med sonen Charlie…

(null)
Ja det är mer än träning som fyller schemat när hela familjen är på besök…

(null)
B.l.a stenkastning i havet…

(null)
Å massor av restaurangbesök…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback