Är jag riktigt klok eller ???

Idag är det 20 grader varm ute och solen skiner från en klarblå himmel och vad gör jag då tror ni ?? 
Jo, jag sitter inomhus hela dagen och laddar upp inför kvällens zwiftrace. Ibland undrar jag själv om allt är som det ska där uppe i skallen...
Men vad gör det egentligen... solen skiner ju varje dag så det är ju inte så att jag missar några utemil till förmån för ett zwiftrace eller två och bägge typerna av aktivitet är ju bra på sitt sätt...
(null)
Jag har hållt mig i skuggan hela dagen, strax är det dax för en Beetroot U nitrate shot och sedan som sista uppladdning en flaska U Intend från Umara

(null)
Jag har även skaffat en liten fläkt om jag nu ska hålla på å zwifta såhär emellanåt, det har varit lite väl svettigt hittills även om jag sitter på baksidan utomhus i skuggan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback