Home sweet home...

Då vart jag hemma i Sverige igen och det är dax att börja planera för vårens/försommarens aktiviteter, det är mycket man vill göra och många platser man vill besöka men som läget ser ut så är ju det mesta väldigt osäkert och man får väl helt enkelt ta en dag i taget och se hur allt utvecklar sig...

Det enda man kan lita på att det blir av till 100% i tävlingsverksamhet är väl virtuella tävlingar på zwift och där har jag hittat två separata cuper för veterancyklister som båda startar nästa vecka. Den ena cupen går på tisdagar 12 veckor framöver och den andra med lite längre race på söndagar 12 veckor framöver, dessutom återstår fyra race på onsdagar i den veterancup som jag redan deltar i så totalt har jag alltså minst 28 tävlingstillfällen att se fram emot innan slutet av maj...

Ja det är väl så vårens och försommarens tävlingsplan ser ut, jag vågar inte tro på några riktiga race under denna perioden men sedan hoppas jag att något mtb långlopp, landsvägsrace och gravelrace blir av senare i sommar så att man åtminstånde får köra något race ute i verkligheten i år. Det vore ju för jäkligt annars...

(null)
Det blir mycket virtuell cykling framöver...

Här nedan är mitt tävlingsprogram de kommande 12 veckorna ...

(null)


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback