Zwiftrapport...

Jag hade inte riktigt dom benen jag ville ha på gårdagens race och med full fart från första tramptaget så blev det en lång pina bara för att försöka hänga med i klungan, jag lyckades inte återhämta mig många gånger under loppet och med ca halvmilen kvar fick jag släppa tätgruppen i min klass. Rullade imål en minut efter vinnaren på en OK 6:e till slut och ligger nu efter två deltävlingar på en delad 3:e plats i totalen. Jag är nöjd ändå att gå med såpass länge som jag gjorde utan att känna mig på topp så nu satsar vi vidare mot nästa veckas race och hoppas på en lite bättre "feeling" då...

(null)
Topp 10 i totalen efter två deltävlingar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback