äventyr på G...

Vi börjar väl med dagens zwiftrace, 38 km runt vulkanön i wathopia var vad som gällde och jag hängde med i tätgruppen i 22 minuter innan jag fick ge mig och vänta in andraklungan för att i ett något behagligare tempo ta mig imål och slutligen placera mig som 7:e gubbe i A-klassen.
 
Jag presterade långt ifrån på topp wattmässigt idag men pulsmässigt blev det 22 minuter över tröskel och ca 30 minuter strax under så i det stora hela ett bra träningspass helt enligt planen och i morgon väntar ett spännande äventyr på mountainbiken, kanske inte i paritet med nedan film men ändå, det blir nog en riktigt fin upplevelse även om det bara handlar om en dagstur...
 
 
En liten inspirerande fredagsfilm om hur ett cykeläventyr kan se ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback