Dagens rapport...

Drygt 100 km och 1400 hm bjöd denna fina dag på, dessutom i strålande solsken och behaglig värme. Det blir svårt att hålla sig till planen att köra zwiftrace som veckans hårda pass istället för att köra intervaller eller fart ute, men jag tränar ju helt själv för tillfället och känner därför att det mest effektiva blir just att köra zwiftrace även om solen skiner och man helst vill köra ute. 30-60 minuter på 110% ja det är inte mycket som slår det när det gäller att jobba upp flåset...

Så imorgon blir det alltså ett hårt race på terrassen innan vi ska ut på byn och käka lite finmiddag, och det gäller att komma ut i tid för restaurangerna stänger redan kl 17,00 pga restriktionerna så det blir ingen sen kväll vill jag lova. Lika bra det föresten så är jag pigg tills på lördags morgon då jag ska ut och reka lite grusvägar på mountainbiken. Jag och Madde körde ju början på en led förra veckan som enl kartan skall gå ända upp till Guadalest dammen långt uppe i bergen, på lördag tänkte jag köra hela vägen upp och sedan se om det går att "knyta ihop" det hela med någon annan grusväg ned tillbaka till kusten igen. Enligt kartan så finns det många alternativ och får jag ihop det bra så kan det bli en riktigt fin långloppsrunda i slutändan, ja det ska bli riktigt kul att ge sig ut på upptäcksfärd...

(null)
På väg upp över Sierra de Bernia...

(null)
Hittade ett riktigt Nice cykelcafe i Xalo också, det ska definitivt få besök av mig fler gånger...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback