En bra dag...

 
Idag har vart en bra dag med en riktigt fin känsla i benen, jag började dagen med en 75 km lång sväng upp i bergen där jag fick riktigt bra sparrring av div proffsteam som också höll till där uppe i backarna. Jag fick till några helt ok tider på några stravasegment utan att förta mig allt för mycket och helt enligt planen hade jag lite ork kvar tills eftermiddagens sprintrace på zwift. Där höll jag däremot inte igen och lyckades knipa en fin 5:e plats av 40 startande i A klassen.

Det är skönt när benen svarar och idag var som sagt en riktigt bra dag, fler sådana tack...

(null)
Det här gänget hängde jag på i en 15 kilometer lång klättring och fick mig en riktigt fin 45 minuters "gnet" intervall...

(null)

(null)

(null)
Ovan här några av de teamen som hade servicepersonal för sina cyklister utspridda uppe i bergen...

(null)
Sedan lite senare på eftermiddagen fick jag till ett riktigt bra sprintrace som "grädde på moset" ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback