Ett vintrigt Spanien...

Det är ett vintrigt Spanien vi befinner oss i för tillfället, halva landet är snötäckt och från terrassen på baksidan ser vi snötäckta bergstoppar bara en mil inåt land. Vädret gör att det blivit några extra vilodagar och för att överhuvudtaget få röra på mig körde jag ett zwiftrace i stormen ute på terrassen igår, ett zwiftrace som gick lite sisådär... 12 minuter hängde jag med tätklungan innan jag fick ge mig och vänta in en annan cyklist för att sedan som en duo sammarbeta in i mål ett par minuter efter täten. En 14:e plats av 30 startande i A klassen blev resultatet och det är väl bara att inse att om det inte handlar om ett kort sprintlopp så får jag det väldigt tufft i A klassen, jag hade tänkt köra den första Swe cup tävlingen på måndag men efter gårdagen så får jag nog fundera lite mer innan jag bestämmer mig. Det är liksom inte lika kul när man bara är med som utfyllnad i fältet...

(null)
Tur att vi har markis på terrassen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback