Någon grad varmare...

Ja det går definitivt år rätt håll, idag räckte det med ärm och knävärmare på dagens runda och bättre lär det bli. Prognosen talar om 16-17 grader om några dagar, det ni ska bli riktigt skönt. Jag har haft lite (ganska stora) problem med stelhet och värk i nacken här nere och jag tror att det kyliga vädret som varit har bidragit en del, jag är ju van med betydligt varmare klimat liksom och trots att vi har det betydligt bättre än i Sverige så går det inte på långa vägar att jämföra med Thailand. Jag har även haft lite känningar i luftrören likt så som jag brukar ha hemma i Sverige men däremot aldrig haft i Thailand så det här med Thailand som vinterdestination skall nog inte avskrivas helt i framtiden...

Dagens runda då, jo det blev en ensam sväng på 88 km med 1300 höjdmeter och det utan att frysa för första gången på ett tag. Tyvärr får jag nog cykla ensam ett tag då de gemensamma träningarna i byn som jag deltog i under den första veckan på plats är inställda pga rådande covid situation. Fast nu så börjar jag hitta ganska bra i området så det funkar helt ok att köra själv även om det självklart är trevligare med sällskap...

(null)
Den berömda tjuren...

(null)
Kom en bit upp i bergen idag men höll mig nedanför snögränsen 🥶


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback