Några bilder från dagen...

80 km och 1200 hm bjöd denna dag på, drygt tre timmar i tid och det är väl Max vad jag klarar av utan att få besvär med nacken. Värken har börjat avta något men om det är medicineringen eller att jag håller igen med träningen lite som är orsaken vet jag inte,  men troligtvis påverkar väl båda sakerna förståss...

Imorgon tar jag en kort runda på mountainbiken på förmiddagen och sedan är tanken att köra ett zwiftrace på kvällen, det är Masters series SA (south africa) som står på schemat. Deras vårcup börjar imorgon med den första av åtta deltävlingar och då det handlar om åldersindelade tävlingsklasser så lockar det mig lite extra. Distansen är närmare 50 km på en tuff bana med många höjdmeter så det lär bli lite annorlunda än de korta sprintrace jag vanligtvis kör, riktigt kul ska det hursomhelst bli...

Här nedan några bilder från dagens fina runda...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback