Danmark levererar…

När vi anlände Tisvildeleje så visade det sig att hela strandområdet där vi brukar fricampa höll på att förvandlas till ett stort festivalområde, det är det årliga musikfesten "musik i lejjet" som efter ett års uppehåll återigen skall genomföras. Allt för stökigt för oss tyckte vi och drog vidare söderut till Liseleje istället, det ligger ju bara en mil söderut på andra sidan det stora skogsområdet och ger tillgång till samma stigar och grusvägar som Tisvildeleje så helt ok ändå trots att vi fick ändra våra planer…

Det funkar riktigt bra att köra gravelbike då jag håller uppe i bromshandtagen så det har blivit många mil "gravel" såhär i inledningen av resan, mtb:n får däremot vänta ytterligare ett tag då handen inte klarar att hålla i ett rakt styre ännu. Jag kör smidighetsövningar flera ggr om dagen och även om det sakta blir bättre så är jag fortfarande stel och öm i högerhanden…

Jag har ingen brådska och är väldigt glad över att jag kan cykla överhuvudtaget så det är väl bara att köra på med det jag klarar av så blir det nog bra tillslut ska ni se…

Dessutom klarar jag ju av att bada och jösses vad vi badar, 23 grader i havet och jag minns inte när jag senast kunde ligga i och njuta som jag gjort i sommar. Livet är trots all ganska bra just nu…

(null)
Vår " fricamp" i Liseleje…

(null)
Glad gubbe på stranden…

(null)
Lika fint som i Thairiket…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Grusvägarna häromkring är helt magiska och även om jag längtar tills jag kan ge mig ut på Tisvildelejes "blå spåret" med mtb:n så njuter jag i fulla drag av gruset..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback