Lägesuppdatering…

I förrgår drog läkaren ut de två spikarna som fixerat frakturen i handen och det var väl inte det trevligaste jag varit med om vill jag lova, det var värsta stenåldersmetoden typ ta en trädpinne mellan tänderna å bit ihop allt vad du kan medans någon drar för livet för att få loss spikarna ur skelettet inne i handen. Utan bedövning !!!  Jag trodde vi levde i 2000 talet men där hade jag tydligen fel…

Jag hade nog fel om en del annat också, förhoppningen om att kunna cykla ute ganska omgående känns inte så aktuell längre, handen är helt obrukbar och smärtan efter operationen och återbesöket häromdagen är värre än någonsin. Med facit i hand så hade det nog varit bättre att självläka frakturen utan inblandning av sjukvården…

Men trots allt, jag har klarat av några zwiftpass nere i garaget även om det är besvärligt och smärtsamt, så vägen tillbaka är så sakteliga påbörjad vilket känns bra…

Något som skulle kännts ännu bättre hade väl varit att min sedan väldigt länge beställda och efterlängtade Specialized epic expert fs hade levererats, det är ingen försening pga diverse kända orsaker inom cykelbranchen jag pratar om för dom har jag redan gått genom. Cykeln är skickad för över en månad sedan med mig som mottagare och den går att spåra till Specializeds "hub" i Sverige dit den anlände för en månad sedan. Därefter är den spårlöst borta ???  Ingen vet något och återkopplingen är under all kritik, det är väl bara att "gratulera" någon annan till en fin cykel å glömma bort hela historien…

(null)
En månad efter operation och värre än någonsin 😩




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback