På väg söderut…

I dag har vi mellanlandat i Höganäs på vår väg söderut till Danmark och Tisvildeleje, ett par dagars stopp här inleddes med en ölprovning på Höganäs bryggeri i eftermiddags och imorgon väntar en middag med en spelning på utescenen på Garage Bar innan vi kör vidare framåt fredag förmiddag.

Jag har kört några träningar på zwift den senaste veckan och innan vi körde hemifrån i dag efter lunch så hann jag med ett första A race på zwift sedan crashen för en månad sedan, dagens 9:e plats bekräftar att trycket finns kvar i benen men att uthålligheten behöver bättras på. Handen blir sakta bättre dag för dag så planen och förhoppningarna är att jag ska samla på mig lite grundläggande timmar och mil under de två veckorna i Danmark, sedan tar jag tag i hårdträningen när jag är tillbaka på svensk mark igen framåt början av augusti…

(null)
Ölprovning deluxe på Höganäs bryggeri…






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback