Avgiftning…

Nu är det dax att försöka klara sig utan div starka smärtstillande pilller, jag har haft jäkligt ont sedan operationen i onsdags men efter att ha lindat upp gipset idag och sedan satt tillbaka bandaget lite lösare så känns det faktiskt bättre…

Gipset måste jag ha i tre veckor vilket faktiskt var kortare tid än vad jag räknade med, så ett stort plus på den positiva överraskningen 👍

Under veckan som gått sedan kraschen har jag dagligen kört lite knäböj/utfall samt div coreövningar så helt stillasittande har jag inte varit, idag satt jag t.o.m. på trainern i 30 minuter vilket kändes bra även om det självklart var extremt lugnt å försiktigt. 

På onsdag drar vi iväg på semester med husbilen och för första gången blir detta utan cyklar, div styrkeövningar och långa vandringar i fjällen får bli första halvan av semesterns aktiviteter. Åtminstånde fram till 7 juli då gipset ryker, sedan får vi väl se vad handen klarar av i rörelse å belastning. Hoppas innerligt på att det funkar att cykla då både ny hoj är på ingående och de sista semesterveckorna skall tillbringas nere i Danmark där det ju finns riktigt fina mtb områden. Hoppet lever å gubben är positiv…

(null)
Lite rörelse varje dag är mottot, idag första gången på cykel sedan förr lördagen…







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback