Bra ben...

I kväll hade jag riktigt bra ben för första gången på länge, jag har visserligen gjort helt ok resultat de senaste veckorna men den goa känslan har inte funnits där. Jag har fått slita riktigt ont på racen under några veckor och visst fick jag slita hårt ikväll också men med en skönt jobbig istället för en olidligt jobbig känsla...

Hur gick det då, jo jag fick med mig en fin förstaplats och nu hoppas jag att den fina känslan håller i sig tills imorgon så att jag får avsluta Masters SA cupen med ett riktigt bra resultat och antingen ta hem en pallplats eller i bästa fall totalsegern i cupen...

(null)
Kvällens topp 10...

(null)
Får väl bjuda på en selfie från kvällens race så ni inte glömmer hur jag ser ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback